torsdag 13. desember 2012

SALONGBORD / SALONTAFEL


I august har eg kjøpt en gammel dør på en auksjon, med den hensikt å bruke den som ei salongbord. 
Eg ønske å har bordbein av pleksiglass under bordet, men eg kunne ikkje finne. 
Alternativer fant eg på Ikea, ..... og det er ganske vanskelig å velge mellom sølv fargede vaser og kvite  lysestaker. 
Så begge har eg tatt med meg, men i slutten har eg valgt for lysestakene etter at eg har malt dem sølv. 
Eg er fortsatt ikkje heilt fornøyd, men det godt nok for nå, kanskje eg kan finne noke av pleksiglass likevel.
***
***
 In Augustus heb ik tijdens de Sandane dagen een oude deur op een veiling gekocht, met als bedoeling deze te gebruiken als salontafel. 
Ik wilde hier graag poten onder van plexiglas, maar deze heb ik niet kunnen vinden. 
Alternatieven vond ik bij Ikea,..... en dan is het best moeilijk kiezen tussen zilver kleurige vazen en witte kandelaars. 
Dus allebei maar meegenomen, uiteindelijk heb ik gekozen voor de kandelaars nadat ik ze eerst zilverkleurig heb geverfd.
 Helemaal tevreden ben ik nog niet maar voor nu goed genoeg, misschien dat ik nog iets vind van plexiglas.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar